Тэматычныя дні
Дзень Незалежнасці Беларусі
Мерапрыемствы да Дня Незалежнасці Беларусі:
1. "Хвіліна памяці" (ускладанне кветак на брацкую магілу)
2. Музычнае свята "Мая любімая Беларусь"
3. Акцыя "Праспяваем гімн разам"
Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь
Тэматычны дзень: “Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь”
Мэта: фарміраванне ў выхаванцаў ўсвядомленага стаўлення да дзяржаўнага свята Рэспублікі Беларусь — Дня Незалежнасці Рэспублікі Беларусь, як вынік мужнасці і гераізму вызваліцеляў беларускай зямлі ад нямецка-фашысцкіх акупантаў, выхаванне патрыятычных пачуццяў
Праграмныя задачы: развіваць паважлівыя адносіны да дзяржаўных сімвалаў Рэспублікі Беларусь; фарміраваць уяўленні пра дзяржаўныя святы (4-5 гадоў); замацоўваць і пашыраць уяўленні пра дзяржаўныя святы (5-6 гадоў); фарміраваць уменні расказваць з дапамогай дарослага пра дзяржаўнае свята Рэспублікі Беларусь — Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь (4-5 гадоў); фарміраваць уменні самастойна расказваць пра дзяржаўнае свята Рэспублікі Беларусь — Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь (5-6 гадоў)
І палова дня
Від дзейнасці |
Форма правядзення
|
Зносіны |
Аповяд “Як у Рэспубліцы Беларусь святкуюць Дзень Незалежнасці?” Мэта: фарміраванне элементарных гістарычных традыцый, развіццё ўменняў вясці размову
|
Гутарка “Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь” Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей пра асаблівасці святкавання свята Рэспублікі Беларусь |
|
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня «Перакладзі з беларускай мовы» Мэта: сістэматызацыя ўменняў і навыкаў дзеянняў перакладчыка |
Пазнавальная практычная дзейнасць
|
Экскурсія да помніка загінуўшым воінам, удзел у святочным працэсе, хвіліна маўчання
|
Разглядванне альбома “Ваенная тэхніка” Мэта: знаёмства з відамі ваеннай тэхнікі
|
|
Спецыяльна арганізаваная дзейнасць |
Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва” (Маляванне) Тэма:“Намалюйце арнамент на спаднічцы дзяўчынкі» Праграмныя задачы: пазнаёміць дзяцей з беларускім арнаментам; замацоўваць уменне маляваць роўнымі лініямі ў адным напрамку; развіваць дробную маторыку, акуратнасць пры маляванні; выхоўваць пачуццё павагі і падзякі да ветэранаў вайны
|
ІІ палова дня
Гульнявая дзейнасць
|
Беларускія народныя гульні:“Лянок”,“Іванка”, “Міхасік”
|
Мастацкая дзейнасць |
Слуханне песень вядомых калектываў “Спадчына”, “Крыніца” Мэта: прывіццё патрыятычных пачуццяў праз музычныя творы
|
Працоўная дзейнасць |
Сумесная працоўная дзейнасць на пляцоўцы “Працоўны дэсант” Мэта: фарміраванне станоўчых адносін да сумеснай працоўнай дзейнасці
|
Дзень Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь”
Тэматычны дзень: “Дзень Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь”
Мэта: фарміраванне ўяўленняў пра дзяржаўную сімволіку Рэспублікі Беларусь (герб, сцяг).
Задачы: фарміраваць уменне адрозніваць беларускія нацыянальныя сімвалы ад сімвалаў іншых краін, пашыраць уяўленні пра дзяржаву (Прэзідэнт, яго прозвішча, імя, імя па бацьку), уменне выконваць правілы паводзін на цырымоніі падняцця Дзяржаўнага сцяга і выканання Дзяржаўнага гімна Рэспублікі Беларусь; развіваць патрэбнасць у пазнанні сацыяльнай рэчаіснасці; выхоўваць павагу да сімвалаў краіны, гонар за яе, любоў да свайго народа
І палова дня
ІІ палова дня
|
Дзень Перамогі
Тэматычны дзень: “Свята Перамогі”
Мэта: фарміраванне ў выхаванцаў ўсвядомленага стаўлення да дзяржаўнага свята Дзень Перамогі як вынік гераічнага подзвігу народа ў Вялікай Айчыннай вайне, выхаванне патрыятычных пачуццяў.
Задачы: фарміраваць уяўленні пра Дзень Перамогі і асаблівасці яго святкавання, пра ваенную тэхніку, помнікі; развіваць маўленчую актыўнасць, памяць: выхоўваць любоў да Радзімы, павагу да ветэранаў Вялікай Айчыннай вайны.
І палова дня
Від дзейнасці |
Форма правядзення
|
Зносіны |
Аповяд “Як пачыналася вайна” Мэта: фарміраванне элементарных гістарычных уяўленняў, развіццё ўмення вясці гутарку.
|
Гутарка “Дзень Перамогі” Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей пра асаблівасці святкавання свята Перамогі.
|
|
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Хто абараняе Радзіму” Мэта: сістэматызацыя ўяўленняў дзяцей пра абаронцаў Радзімы, замацаванне назваў ваенных прафесій.
|
Пазнавальная практычная дзейнасць
|
Экскурсія да помніка загінуўшым войнам, удзел у святочным парадзе.
|
Разглядванне альбома “Ваенная тэхніка” Мэта: знаёмства з відамі ваеннай тэхнікі.
|
|
Спецыяльна арганізаваная дзейнасць |
Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва” (Канструяванне) Тэма: “Салдацкая пілотка” (з паперы) Праграмныя задачы: пазнаёміць дзяцей з разнастайнасцю ваенных галаўных убораў вайскоўцаў; замацоўваць уменне складаць паперу прамавугольнай формы ў розных напрамках; развіваць дробную маторыку, акуратнасць пры вырабе; выхоўваць пачуццё павагі і падзякі да ветэранаў вайны.
|
ІІ палова дня
Гульнявая дзейнасць
|
Рухомыя гульні :“Самалёты”. “Пераправа”, “”
|
Мастацкая дзейнасць |
Чытанне вершаў “Ля вечнага агню” М.Пазнякова, “Дзе хаваецца вайна?” В.Віткі Мэта: прывіццё патрыятычных пачуццяў праз літаратурныя творы.
|
Праслухванне песень на ваенную тэматыку
|
|
Працоўная дзейнасць |
Сумесная працоўная дзейнасць на пляцоўцы “Працоўны дэсант” Мэта: фарміраванне станоўчых адносін да сумеснай працоўнай дзейнасці.
|
|